poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Tag: 20 faktów o mnie

 
 
 
 
 
Dzisiaj przygotowałam dla was ,,Tag: 20 faktów o mnie", mam nadzieję że wam się spodoba i będziecie mogli mnie lepiej poznać ;)
 
 
Mam prawie 170 wzrostu


                                                          ♥Lubię czytać ;)


                                                Jestem Directioner i belibers

                                                     Kocham zwierzęta

                                                    Chcę zostać weterynarzem

                                          jestem dobra z matmy :D

                                                   Gram w nogę

                                        Mam niską samoocenę ;p

                                 Nie lubię odrabiać prac domowych

             Zawsze zapominam naładować telefon kiedy gdzieś wychodzę 
 

                           Panicznie boję się pająków
 
Codziennie rano zastanawiam się przez 15 minut co założyć do szkoły

Każdą cząstkę grejpfruta obieram ze skórki

                       Wole siedzieć sama w domu niż sama na dworze

                                          Obchodzę urodziny 12 marca :D

                                            Lubię bawić się w chowanego -,,-

                                                  Uwielbiam Frugo i Tymbarki  ♡

                                                                  Lubię rysować
 
Nie mam lustrzanki *,*

                                               Uważam że źle wychodzę na zdjęciach
 


Mam nadzieję że tag się podobał i teraz wiecie o mnie więcej ;
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

3 komentarze:

  1. Sporo faktów mamy wspólnych :) Też lubię czytać i rysować, nie mam lustrzanki, zawsze zapominam naładować telefon :D Fajne zdjęcia ^^ Wysoka jesteś ;D
    Pozdrawiam ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Olu fajny tag prawie wszystkie rzeczy o tobie wiem nie które się dowiedziałam :D. <3

    OdpowiedzUsuń

Zanim napiszesz komentarz, przeczytaj post i napisz coś od siebie!
Zamiast pisać obserwacja za obserwacje, zaobserwuj mojego bloga a ja się odwdzięczę i może zostanę na dłużej.